Bestellen en betalen
Wat leuk dat je een bestelling wil plaatsen bij Kadootjes Enzo. We zijn er zeker van dat je super blij zult zijn met jouw unieke en persoonlijke cadeautje(s). Onderstaand vertellen we graag meer over het bestelproces.
Heb je vragen over het plaatsen van een bestelling of lukt er iets niet? Lees dan onderstaand stappenplan, zodat we je hierbij kunnen helpen.
1. Plaats het gewenste artikel in het winkelwagentje
- Ga naar het artikel van jouw keuze en klik op de blauwe knop ' voeg toe aan winkelwagen'.
Wanneer er naar opties wordt gevraagd, moet je eerst deze keuze opties invullen. - Venster verschijnt met de tekst: Ga naar uw winkelwagen om je bestelling af te ronden of sluit dit venster om verder te winkelen.
- Kies voor Ga naar uw winkelwagen. Nu opent de pagina 'mijn winkelwagen'. Hier kun je desgewenst nog het aantal artikelen wijzigen, verwante producten toevoegen of een kortingscode invoeren.
- Wil je nog verder winkelen? Klik dan op de tekst 'ga verder met winkelen'. Je komt weer terecht op de productpagina. Rechtsboven zie je de winkelwagen met daarin de gekozen artikelen.
- Ben je klaar met winkelen, klik dan op de knop 'bestelling afronden'.
- Dan volgt een volgend scherm: 'Hoe wilt u de bestelling afronden?'
2. Afrekenen als gast of als geregistreerde klant
- Het is bij ons mogelijk om te bestellen zonder account. Kies dan in het scherm voor 'doorgaan zonder account'.
- Je kan ook kiezen om een account aan te maken door 'account aanmaken' te selecteren. (Het voordeel van een account is dat je makkelijk de orderstatus en geschiedenis kan bekijken, facturen kan downloaden en printen, bij een volgend bezoek snel en eenvoudig kan afrekenen omdat alle gegevens al bekend zijn bij ons).
- Als je al een account bij deze webwinkel hebt, kan je hier inloggen door jouw inloggegevens in te voeren en op 'inloggen' te klikken. (emailadres en wachtwoord invullen en inloggen)
3. Afrekenen
- Je komt (zowel bij de keuze 'afrekenen zonder account' als bij de keuze 'inloggen' in het scherm 'afrekenen' terecht.
- Aan de linkerkant kom je bij de stap waar je een Betaalmethode kan kiezen. Selecteer de door jouw gewenste methode. (betalen via iDeal, Klarna, Bancontact, Sofortbanking, Belfius, KBC/CBC of betalen bij afhalen)
- Verzending : Hier kun je een verzendmethode kiezen.
- Ook is hier ruimte om eventuele opmerkingen te plaatsen.
- Rechts in het scherm " Uw gegevens" ; Als je bij de vorige stap bent ingelogd, staan jouw gegevens al ingevuld. Als je voor afrekenen zonder account hebt gekozen, vragen wij de verplichte velden in te vullen voor een juiste afhandeling van jouw bestelling.
- Hierna klik je op 'verder '.
4. De bestelling controleren
- Je krijgt nu een overzicht te zien van de te plaatsen bestelling. Controleer alles rustig, als er onverhoopt iets niet klopt, heb je altijd de mogelijkheid om iets te wijzigen of aan te passen.
- Vul je keuze in bij " Betaling ".
- Nu hoef je alleen nog maar op de knop ' betaal mijn bestelling' te klikken en de bestelling is geplaatst! Indien je hebt gekozen voor betalen via iDEAL of de andere opties via bankbetalingen : Je wordt dan automatisch doorgeleid naar de beveiligde omgeving van onze betaalpartner MultiSafePay om jouw bestelling veilig en makkelijk te betalen.
Ik heb een bestelling geplaatst. Wat nu?
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je van ons een bevestiging op het e-mailadres dat is opgegeven bij het plaatsen van de bestelling.
Na binnenkomst van jouw bestelling zal deze met zorg worden behandeld en verpakt.
Op het daadwerkelijke moment van verzenden ontvang je per e-mail:
- Een verzendbevestiging van afzender Kadootjes Enzo
- Mail van DHL met een Track & Trace code: met de link in deze e-mail kun je het pakket volgen. De code is veelal in de avond te raadplegen.
Mocht er alsnog iets niet lukken of heb je wellicht een andere vraag? Dan kan je altijd contact met ons opnemen:
Mail: info@kadootjesenzo.nl
Telefoon: 06 820 719 34